Ofis!

Merhaba... Şuanda ofisteyim ve günlerden perşembe... Hani çarşamba olsa daha az yorgun olursun, cuma olsa yarın haftasonu diye daha enerjik olabilirsin ama ne yazık ki günlerden perşembe... Şuanda yazmamın tek sebebi sıkıntı! Dostum işteyim falan yani ve çok sıkıcı... Radyo olaylarına mı girsem diye düşünüyorum fekat sevdiğim radyo hep aynı şarkıları çalıyor 4 haftadır aynı şeyler baydı beni! pufff! Bilgisayarım da yok artık... Kendisi babamın şiddetine maruz kaldığından dolayı kendini iç dünyasına hapsetti ve artık açılmıyor. Dün gece pek sevgili dostum, kankam, sevgilim, müstakbel eşim İrish in doğum günü dolayısıyla Küçük beyoğlu civarlarında dostlarımızla biraraya geldiğimiz bir organizasyona katıldım. Püffff yok öyle bişi tabi. Küçük beyoğlunda içtik... Sooğra bitmek bilmeyen sarıyer yollarına kendimizi attığımızda tek hayalimiz aslında uyumaktı.. Ama eve geldiğimizde işler sandığımızdan çok farklıydı. Adeta dolabımız gibiydi. Uffff ıfhoşasfh Eve vardığımızda metrekare başına düşen insan sayısı 8 falandı. Bi posta da orada doğum günü kutlamaları yaşandı tabiii... Neyse ki ben bütün çılgınlığımla hatta crazyliğimle ben yatıyorum dedim. Yattım uyudum vs vs. Sabah duyduğum tek ses Mir*!/&+. Kalk saat 8 oldu!!! OMG Ahmet neler oluyor dedim içimden. Uyku sersemliğiyle ne denirse yaptım, üstüme dünden kalma şeylerimi giydim, tam çıkıyordum ki evden Ahmetciğim (sevgili Kayınpederim) düşüncelidir saolsun elime bir börek verdi. Yolda giderken onu yedim yada yemek istedim tadı bi garipti zira... Otobüs durağına geldiğimde önümden 3 adet otobüs geçti. Hepside benim gideceğim yerden geçiyordu fekat anlamsız bir şekilde binmedim, binemedim. Gerçekten bunu yapamadım. Nedenini bilmiyorum. Ardından telefonum çaldı, telefondaki şahısa da bir süre saçmaladıktan sonra gelen ilk otobüse bindim. Önceki gece İrish ben ters gidemiyorum dediğinde ne salaksın bunlar psikolojik işler vs vs diye hava yapmıştım ama hak verdim o anda. Acı bir şekilde hemde. Yaşayarak öğrendim adeta! Gelene kadar beynimin sümük kıvamına geldiğini ve bir yerden dışarı çıkmak istediğini farkettim! Neyse ki engel oldum sevgili okur. Neyse işte öyle bişeyler. Şimdi ofisteyim, sıkılıyorum...
Bu arada ofisi paylaştığım Sid kılıklı müdür yardımcısı Cengiz Kurtoğlu falan olaylarına girdi sanırım... Imm bu bina allaha şükürler olsun ki 15 katlı falan. Hakkınızı helal etmelisiniz... İyi geceler...

0 yorum: