Seviore

Her ne kadar beni kapıda çoğu zaman oyalasanda hatta bazen kapıyı açmasanda,
Sabahları kalktığımda soğuk tavırlarınla beni sinirlendirsende,
Asosyal kişiliğinle şehre çok uzak olsanda,
Etrafındaki insanları sevmesemde,
Sanırım seni seviyorum...

Başbaşa yaptığımız kahvaltıları,
Balkon sefaları,
Küvet keyifleri,
Geceleri uyuyamadığımda hayal kurmama yardım etmeni,
Ne kadar dağınık olsanda her gün toparlanma umutlarımızı
Cidden ama cidden seviyorum...

Biliyorum çok fazla hayalimiz var,
Misafirler gelecek,
Yaz olucak havuza giricez,
Arabamız olucak,
Arka taraftaki o patikayı keşfedicez, (ki google earthden baktım denize çıkıyormuş)
Ha bide çift kişilik yatağımız olucak...
Bunları düşünmeyi de seviyorum....

Umarım gün geçtikçe daha çok eğleniriz,
Birde internetimiz bağlanırsa, Televizyonumuz olursa....
Var mı be bizden mutlusu :)
Annemde gelsin görsün istiyorum seni...
Cidden bak...
Evim güzel Evim....

0 yorum: